۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

زخوشتن شروع کنیم

بنام اوکه تنها یار ووفادار منست ومن هم جزءخیلی از بی وفایان به او
به امید روزی که من وتو ،اول من بعد اگه تو هم خواستی چونکه من قیم  تو نیستم که بازور وادارت کنم ولی میتوانم خودم را مقید کنم که تغییر کنم تغییری برای آبادی وطنم وساختن آن،زخویش شروع کنم ونه اینکه بگویم چونکه دیگران درست انجام نمیدهند من هم چنین باشم مسئول بودن سخت است باید خشت،خشت این بنا را درست قرار دهیم و اگر خشت خودم را درست قرار دهم ودیگران راهم تشویق کنم وببینند آنکه تشویق میکند خود درستکار است آنها هم ترغیب میشوند وتمامی خشتها درست روی هم قرار میگیرند و خانمان آباد میشود .
ما همیشه عادت داشته ایم که کاستیها را متوجه دیگران کنیم وهمیشه خواهان آن هستیم که دیگران رفتارشان را تغییر دهندغافل از اینکه تغییر از خویش شروع میشودتغییری از درون برای ساختن بیرون
"کلکم راع و کلکم مسئولا عن الرعیتة"

۲۵ نظر:

بارون خانوم گفت...

سلام
میدونی مطلبت من رو یاد چی انداخت...
یاد داستان کودکی که پدرش برای رهایی از دست او صفحه ای از روزنامه که تصویر جهانی بر آن است تکه پاره میکند تا کودک با کامل کردن پازل جهان چند ساعتی مشغول شود،اما چند دقیقه ای نمیگذرد که کودک با تصویر کامل شده جهان باز میگردد،پدر تعجب میکند و کودک پشت صفحه را نشان میدهد...
تصویر پشت صفحه ،تصویر یک انسان است.

ممنون از تبریکتون

بارون خانوم گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
بارون خانوم گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
م‍ژده گفت...

خوشحالم كه دوستي مثل شما دارم.لينك شدي.
به اميد آزادي

محمد گفت...

که گفته اند از ماست که بر ماست و واقعا خودآگاهی و خودسازی یعنی برقراری بنای زندگی

ما پيروزيم گفت...

salam. manam khoshal misham tabadole link dashte bashim!
man shoma ro ba esme agahi link kardam shoma ham mano ba esme sabzing link konid tnx
http://www.sabzing.rozblog.com/

ساحل نشين گفت...

بزرگترين سفرها فقط با يك قدم آغاز مي شه...

یوسف مهدوی گفت...

سلام دوست من این نوشته تو من رو یاد اولین نوشته خودم در آغاز وبلاگ نویسیم انداخت یعنی سال 81 آدرس اون وبلاگ رو هم برات میذارم فقط اگه خواستی نظر بذاری تو وبلاگ شریعت من نظر بده تا بتونم بخونمش. ولی خوشحال میشم اون مطلب رو که با عنوان دعوتنامه همیاری نوشته بودم رو بخونی.
آدرس وبلاگم:dasteyari.persianblog.ir
آی دی منم:eslameirani
ایشالا بیشتر با هم حرف میزنیم مخصوصا در رابطه با چگونگی ایجاد تغییر در راه بهبود وضعیت ایران و ایرانی و پتانسیلهای موجود در قشرهای مختلف جامعه. منتظرتم دوست من.

خیال سبز ماه گفت...

سلام دوست خوب آزاد اندیشم. من همیشه گهگاهی به وب شما سر میزدمو مطالبتونو میخوند. از اینکه به خون ی کوچیک من سر زدی ممنونم. شما به زنجیره ی دوستان من اضافه شدی

ashkan گفت...

امان از دست عمو فیلتر باف!
با افتخار تمام فیلتر شدیم
اگه دوست داشتید ادرس جدیدو جایگزین کنید
kabootareazadi2.blogfa.com

ashkan گفت...

امان از دست عمو فیلتر باف!
با افتخار تمام فیلتر شدیم
اگه دوست داشتید ادرس جدیدو جایگزین کنید
kabootareazadi2.blogfa.com

ستاره گفت...

سلام دوست عزیز

با شما موافقم که هر تغییری باید از خودمان شروع شود و در حقیقت خودمان الگویی برای دیگران شویم

سبزیم و .... استوار

ستاره گفت...

شما را لینک کردم

با شعری از شاملو به روزم و منتظر حضور سبزتان

آنیما گفت...

سلام دوست عزیز خیلی خوشحالم که با وب شما آشنا شدیم لینک شدید

سمن گفت...

سلام.
موافقم...ماها همیشه یه سری منتقد خوبیم...نه نه منفعل خوب.

آ÷م.
اگه بیاین خوشحال میشم.

سمن گفت...

راستی یه وبلاگ جدید زدم...مینیمال نویسیه...
خوشحال میشم اگه سر بزنید...
http://leapfrog-harlequin.blogspot.com/

ستاره گفت...

سلام بر آگاهی عزیز

با مطلبی از مسیح علی نژاد به روزم
منتظر حضور سبزتان

كتابفروش گفت...

درود بر تو دوست عزيز،ببخش كه اينقدر دير پاسخ تبادل لينك را مينويسم شما با افتخار لينك شديد

تفنگت را زمین بگذار گفت...

سلام دوست سبزم من فیلتر شدم با آدرس جدیدم لینکم کن
http://victor-v9.blogspot.com/
تفنگت را زمین بگذار

ما پيروزيم گفت...

سلام دوست عزيز!
بعد از يك مدت دوباره برگشتم! بيا اپم منتظر نظر شما!
راستي اگه وبلاگم فيلتر شد در:
www.sabzing2.rozblog.com
ميبينمتون!
با سپاس
مازيار

ستاره گفت...

سلام دوست عزیز

با شعری از پدرم به روزم

منتظر حضور سبزتان

خط خطی نویس گفت...

درود بر دوست من
ابتدا یک سوال شما دوتا وبلاگ دارید؟؟؟
دو اینکه چون دولت کودتااز اگاهی ما میترسد پس باید هر روز و هر لحظه بیش از بیش بدانیم و بدانیم

خط خطی نویس گفت...

کار را در کندو
و طبيعت را در جنگل و دشت
مشق شب اين باشد
که شبي چندين بار
همه تکرار کنيم :
عدل
آزادي
قانون
شادي
امتحاني بشود
که بسنجد ما را
تا بفهمند چقدر
عاشق و آگه و آدم شده ايم

سایه گفت...

سپاس از حضور همیشه سبزت دوست عزیز.
شما خیلی وقته به جمع همرزمان اضافه شدی.
لطفامنو با غم سبز لینک کن.

سبز و پیروز باشی.

زهرا مدافع حقوق بشر(انسان + انسانيت) گفت...

درود به آگاهي هميشه سبز...

متاسفانه آدرس دومم هم فيلتر شد لطفا آدرس جديدم را بجاي قبلي تغيير بده و با حضور سبزت دوباره وبلاگم را روشن كن...
منتظر حضور سبزت هستم...